Urobte niekomu deň trošku !

 VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY 

1. Údaje o prevádzkovateľovi :https://www.ovocnekyticecokofruit.sk/ ďalej len „predávajúci“. 

1.1 Predávajúcim je:  

Monika Lengová, Ladožská 1439/14 Košice – Nad Jazerom  040 12, 

ktorá je zapísaná v Obchodnom registri    OU-KE-OZP1-2022/009301-2,   IČO:50 631 756 ,                 DIČ: 1030875615,   tel. +421903809168,    e-mail:lengova.monika@gmail.com   (ďalej len „predávajúci“)

Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s úmyslom kúpy tovaru, ktorý predávajúci ponúka. 1.4 Používaním web-stránok internetového obchodu predávajúceho a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito Obchodnými podmienkami. 1.5 Tieto Obchodné podmienky sú platné až do vydania nových Obchodných podmienok. 

2. Cena tovaru 2.1 Predávajúci nie je platcom DPH. 2.2 Všetky ceny za tovar a služby a všetky poplatky    v internetovom obchode sú uvádzané s DPH  2.2  K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu tovaru podľa toho, aký spôsob doručenia si kupujúci vyberie. Balné je zahrnuté v cene kytice.

3. Objednávka tovaru 

3.1 Tovar môže kupujúci objednávať nasledovne:

 a/ telefonicky na t. č.  +421903809168, 

b/ zaslaním e-mailu s uvedením požadovaného tovaru na ovocnekyticecokofruit@gmail.com 

c/na sociálnych médiách http://www.instagram.com/ovocnekytice.cokofruit/

                                             https://www.facebook.com/profile.php?id=100009562147685

3.2 Po odoslaní objednávky bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš e-mail bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky. Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje,                  že predávajúci včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ust. § 3 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej     na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako “Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru”). Na Vami uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky. 3.3 Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu. 3.4 Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa objednávky. 3.5 Zrušenie objednávky je zo strany kupujúceho možné do 24 hodín  od objednania tovaru bez udania dôvodu. Kupujúci môže objednávku zrušiť telefonicky alebo e-mailom. Po overení splnenia podmienok zrušenia objednávky potvrdí predávajúci kupujúcemu storno objednávky e-mailom alebo telefonicky. V prípade, že už bola suma za objednaný tovar uhradená, predávajúci zašle peniaze späť na bankový účet kupujúceho, alebo ich doručí iným spôsobom, ktorý si spolu dohodnú.                   3.6 Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, keď nie je možné zabezpečiť objednaný tovar.     V takomto prípade kupujúcemu ihneď vráti uhradenú sumu v plnej výške, alebo mu ponúkne náhradný tovar, alebo iné riešenie, ak s tým kupujúci súhlasí. Predávajúci má právo zrušiť objednávku tiež v prípade, ak sa nemôže skontaktovať s kupujúcim (chybne uvedené alebo neuvedené kontaktné údaje, nedostupnosť, …).

3.7 Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje , že predávajúci včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ustanovenia § 3 odsek 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa pre predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 

4. Platobné a dodacie podmienky 

4.1 Platiť za tovar môže kupujúci na dobierku alebo prevodom na účet predávajúceho na základe faktúry. Na základe odoslanej objednávky vystaví predávajúci  zálohovú faktúru, ktorú pošle spolu s potvrdením objednávky e-mailom. Túto platbu môže kupujúci uskutočniť nasledovne: a) prevodným príkazom            zo svojho účtu, b) priamym vkladom v hotovosti na účet predávajúceho

c) hotovosťou pri preberaní tovaru. 4.2 Platba je možná v mene EUR 4.3 Tovar štandardne dodávame len v rámci Košíc a jeho blízkeho okolia. 4.3 Daňový doklad (faktúru) posiela predávajúci kupujúcemu spolu s tovarom. 

4.4 Dodacia lehota na tovar v ponuke predávajúceho je vo väčšine prípadov po dohode s kupujúcim.      O termíne dodania bude predávajúci kupujúceho informovať pri potvrdení objednávky telefonicky/emailom. Ak kupujúcemu nevyhovuje oznámená predĺžená dodacia lehota, má možnosť stornovať objednávku v súlade s bodom 3.5 týchto Obchodných podmienok. 4.5 O odoslaní/expedovaní tovaru bude predávajúci informovať kupujúceho e-mailom. 

4.6 Predávajúci zabezpečuje dopravu tovaru v rámci Košíc a okolia spôsobom, ktorý si kupujúci vyberie z ponúkaných možností v objednávke: a) kuriérskou službou, b) osobný odber – po dohode s predávajúcim 4.7 Cena za dopravu tovaru na určené miesto je nasledovná: 

 

a/ dodanie kuriérskou službou pri objednávke tovaru nad 100 € je zdarma 

b/ dodanie kuriérskou službou v rámci Košíc je 2,50 € 

c/ dodanie kuriérskou službou vo vzdialenosti do 10km od Košíc je 5€

d/dodanie kuriérskou službou vo vzdialenosti od 11 -20 km od Košíc je 7€

e/dodanie kuriérskou službou vo vzdialenosti od 21–30 km od Košíc je 10€

f) osobné prevzatie je bez poplatku 

4.8 Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto. 4.9 Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný    pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky a v prípade poškodenia zásielku neprebrať       od doručovateľa. Kupujúci aj predávajúci sa takto vyhnú zbytočným nákladom na prípadnú reklamáciu tovaru. 4.10 Spolu s tovarom dodá predávajúci kupujúcemu faktúru (daňový doklad). Faktúra slúži zároveň ako dodací list.

4.11 Za tovar zodpovedá predávajúci až po jeho prevzatie kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru.

5. Reklamácie a záručné podmienky 

5.1 telefonicky na  t.č.+421903809168

5.2. e-mailovým kontaktom na lengova.monika@gmail.com

Tovar je možné reklamovať najneskôr do 2 hodín od doručenia, ak nezodpovedá kvalite a druhu objednaného tovaru, pre reklamáciu musí byť zachovaných minimálne 3/4 objemu konzumovateľného tovaru. Na základe dohody so zákazníkom je vykonaná náprava – výmena tovaru, vrátenie peňazí alebo kompenzácia.

5.3. Spôsob vrátenia tovaru

osobne

kuriérom

5.3.Spôsob vrátenia peňazí pri uznaní reklamácie

pri hotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime hneď v hotovosti

pri bezhotovostnej platbe vrátime peniaze do 5 dní dobropisom na účet kupujúceho

6. Informácia o alternatívnom riešení sporov – ARS 

6.1 Pokiaľ kupujúci nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou         o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov      s predávajúcim je napríklad Slovenská obchodná inšpekcia Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, http://www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); kupujúci má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Kupujúci sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov on-line (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Kupujúci môže    na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage . Kupujúci            pri predkladaní podania v platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov on-line. Kupujúci môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti. 

7. Ochrana osobných údajov

7.1 Základné ustanovenie Prevádzkovateľom osobných údajov podľa § 5 písm. o) zákona č. 18/2018 Z.z.    o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) je Monika Lengová, Ladožská 1439/14, 040 12, Košice, IČO:50631756, DIČ: 1030875615 (ďalej len: „prevádzkovateľ“).Kontaktné údaje prevádzkovateľa sú email: lengova.monika@gmail.com, telefón: .+421903809168  7.2 Osobnými údajmi sa rozumejú všetky informácie o identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osobe. Identifikovateľnou fyzickou osobou je fyzická osoba, ktorú možno priamo či nepriamo identifikovať, najmä odkazom na určitý identifikátor, napríklad meno, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, sieťový identifikátor alebo odkazom na jeden či viac zvláštnych prvkov fyzickej, fyziologickej, genetickej, psychickej, ekonomickej, kultúrnej alebo spoločenskej identity tejto fyzickej osoby. 7.3 Prevádzkovateľ nevymenoval zodpovednú osobu pre ochranu osobných údajov.7.4 Zdroje a kategórie spracovávaných osobných údajov Prevádzkovateľ spracováva osobné údaje, ktoré ste mu poskytol/la alebo osobné údaje, ktoré prevádzkovateľ získal na základe plnenia Vašej objednávky. Prevádzkovateľ spracováva Vaše identifikačné a kontaktné údaje a údaje nutné pre plnenie zmluvy. 7.5 Zákonný dôvod a účel spracovania osobných údajov 7.51 plnenie zmluvy medzi Vami a prevádzkovateľom podľa § 13 ods. 1 písm. b) Zákona,7.52 oprávnený záujem prevádzkovateľa na poskytovaní priameho marketingu (najmä pre zasielanie obchodných oznamov a newsletterov) podľa § 13 ods. 1 písm. f) Zákona, 7.53 Váš súhlas          so spracovaním pre účely poskytovania priameho marketingu (najmä pre zasielanie obchodných oznamov a newsletterov) podľa § 13 ods. 1 písm. a) Zákona v prípade, že nedošlo k objednávke tovaru alebo služby.7.6 Účelom spracovania osobných údajov je 7.61 vybavenie Vašej objednávky a výkon práv             a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a prevádzkovateľom; pri objednávke sú vyžadované osobné údaje, ktoré sú nutné pre úspešné vybavenie objednávky (meno a adresa, kontakt), poskytnutie osobných údajov je nutnou požiadavkou pre uzavretie a plnenie zmluvy, bez poskytnutia osobných údajov nie je možné zmluvu uzavrieť či ju zo strany prevádzkovateľa plniť, 7.62 zasielanie obchodných oznamov a výkon ďalších marketingových aktivít.  7.7.Zo strany prevádzkovateľa nedochádza k automatickému individuálnemu rozhodovaniu v zmysle § 28 Zákona. S takým spracovaním ste poskytol/la svoj výslovný súhlas. 7.8 Doba uchovávania osobných údajov Prevádzkovateľ uchováva osobné údaje: 7.81 po dobu nevyhnutnú k výkonu práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a prevádzkovateľom a uplatňovanie nárokov z týchto zmluvných vzťahov (po dobu 15 rokov od ukončení zmluvného vzťahu). 7.82    po dobu, než je odvolaný súhlas so spracovaním osobných údajov    pre účely marketingu, najdlhšie 15. rokov, ak sú osobné údaje spracovávané na základe súhlasu.            7.83 Po uplynutí doby uchovávania osobných údajov prevádzkovateľ osobné údaje vymaže. 7.9 Príjemcovia osobných údajov (subdodávatelia prevádzkovateľa) : 7.91 Podieľajúce sa na dodávaní tovaru / služieb / realizácii platieb na základe zmluvy, 7.92 zaisťujúce služby prevádzkovania e-shopu (Shoptet) a ďalšie služby v súvislosti s prevádzkovaním e-shopu, 7.93 zaisťujúce marketingové služby. 7.94  Prevádzkovateľ nemá v úmysle odovzdať osobné údaje do tretej krajiny (do krajiny mimo EU) alebo medzinárodnej organizácii. Príjemcovia osobných údajov v tretích krajinách sú poskytovatelia mailingových služieb / cloudových služieb. 

8. Vaše práva :Za podmienok stanovených v Zákone máte 8.1právo na prístup ku svojím osobným údajom podľa § 21 Zákona, 8.2 právo na opravu osobných údajov podľa § 22 Zákona, poprípade obmedzenie spracovania podľa § 24 Zákona, 8.3 právo na výmaz osobných údajov podľa § 23 Zákona, 8.4 právo vzniesť námietku proti spracovaniu podľa § 27 Zákona, 8.5 právo na prenositeľnosť údajov podľa § 26 Zákona, 8.6 právo odvolať súhlas so spracovaním písomne alebo elektronicky na adresu alebo email prevádzkovateľa uvedený v čl. III týchto podmienok. 8.7 Ďalej máte právo podať sťažnosť u Úradu        pre ochranu osobných údajov v prípade, že sa domnievate, že bolo porušené Vaše právo na ochranu osobných údajov.

9. Podmienky zabezpečení osobných údajov 9.1 Prevádzkovateľ prehlasuje, že prijal všetky vhodné technické a organizačné opatrenia k zabezpečeniu osobných údajov.9.2 Prevádzkovateľ prijal technické opatrení k zabezpečeniu dátových úložísk a úložísk osobných údajov v listinnej podobe, najmä …            9.3 Prevádzkovateľ prehlasuje, že k osobným údajom majú prístup len ním poverené osoby. 9.4 Odoslaním a potvrdením objednávky internetovou alebo telefonickou komunikáciou potvrdzujete, že ste oboznámený/á s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijímate.

9.5 Prevádzkovateľ je oprávnený tieto podmienky zmeniť. Novú verziu podmienok ochrany osobných údajov zverejní na svojich internetových stránkach Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 25.5.2018.

9.6 Dozor nad poskytovaním služieb : Slovenská obchodná inšpekcia Košice,Vrátna č.3, 043 79 Košice , Košický Kraj, t.č. 055/622 07 81

9.7 Orgán dohľadu: Regionálny úrad verejného zdravotníctva Košice- so sídlom v Košiciach, Ipeľská 1, 040 11 Košice